the world could show nothin' to me



Vad tycker ni om bilden? :)

Fick sluta en och en halv timme tidigare för att Tommy va sjuk, jihoo! Skulle ha slutat om en kvart annars, haha! Idag är det fredag och det äääger! Har inte planerat så mycket för helgen mer än att jag ska va med Ellen på söndag. Har lust att baka nu, så det ska jag göra strax. Visar sen vad jag fick till för nåt :)

Amanda

Är det smink jag ser? :O Det känns inte som om Tora skulle vilja ha det! Haha! Men bilden var fin iaf! :D <333

2010-08-27 @ 16:27:13
URL: http://amandafoton.blogg.se/
tooooooooooooräääääää

jag hade nt smink, aldrig ;OOOOOOOOOOOOOOO

det är bara viola som har redigerat, hihi ^^

2010-08-27 @ 20:57:56

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: