your steps make that much noise. Sshh!





Gillar bilderna.

Denna fina dag har jag tillbringat med Maya, mest hemma hos henne men även en liten stund på en secondhandbutik i närheten, och jag fyndade kan jag säga! Ska lägga upp allt nytt när jag har orkat fota det :)

Imorgonbitti ska jag ut och springa med mamma, om jag inte fortfarande är förkyld dåra... Känns inte så bra att jag inte har tränat på hela veckan eftersom jag har tillbringat halva veckan i en bil och när man kommer hem, ja... Då blir man sjuk direkt.

God natt hörrni! ♥
Charlie

second hand äger! fick ett par kängor för 75:- häromdagen hehe.



igen, FINA BILDER.

2010-08-12 @ 10:11:17
URL: http://jipjip.blogg.se/
Lova

sv: tack! :D

2010-08-12 @ 16:22:11
URL: http://lowah.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: