1 december


Wohooo! Det är första december idag, men det har ni väl inte missat antar jag.. :) Har fotat med girlsen, blev några bra tror jag. Jag stog även framför kameran vilket inte är speciellt vanligt. Är inte den som fastnar på bild precis.. Vi gjorde även varm choklad, vilket va väldigt gott, förutom att 2 personer övervispade grädden så den nästan blev smör.. Men det funkade ändåå (:

Någon mer än jag som kollade julkalendern imorse? Den verkar ju faktiskt ganska bra tycker jag, lite lagom mysig sådär ;)
Amanda

SV; Tack violii! :DDD

2010-12-02 @ 07:57:00
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: