21 days left


Yeyhoo, fredag idaaaag!
Så skönt, har verkligen inte haft en bra vecka. Hade ont i magen idag igen, men det gick över efter ett tag. Härligt med snön nu tycker jag, bara det håller sig tills jul, orkar verkligen inte med nån slask.. En av få nackdelar med vintern ;) Hoppas på en trevlig fredags kväll för er, och mig, höhöhö. Kan dock inte va uppe så länge, ska på lagaktivit 9.30 imorgon, tjoho va tidigt.. Men kul kommer det bli (:
Jill

TAck snälla du :)

2010-12-03 @ 21:21:35
URL: http://jillh.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: