4:e advent


Ja idag har man haft fullt upp. Har varit på Söder med päronen och letat julklappar. Vi gick bl.a. till Tjallamalla och en affär som hette 6/5/4, hittade massa snyggt men inget som jag hade råd med tyvärr.. :( Det va svinkallt att gå runt där så det va skönt när man kom in i kyrkan sen, där vi såg på en julkonsert som va skit tråkig.. Dog typ efter första låten haha.. Sen åkte vi hem till farmor och bytte julklappar :)
Kram ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: