let's go back to the start


Måndagar suger.. Har 1 inlämning och 2 prov den här veckan, plus att jag har ett till prov och en till inlämning veckan efter, kuuuuuulT! Kan de inte sprida ut sakerna lite, är det verkligen så himla nödvändigt att pressa in allt sista 2 veckorna..? Kommer vara en riktig pluggvecka den här veckan..

Ska snart ta och laga lite mat åt mig och sen drar jag till stallet, imorgon får jag äntligen träna fotboll.. Fast ne, då vare ju fys.. wohoo! D;
Amanda

Mitt öga ser helt cep ut på andra bilden! :o Hahaha x)

2010-12-06 @ 17:47:37
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: