mitt liv är ganska tråkigt.


Åh, jag är så otaggad man kan bli till allt just nu. Känner mig bara så himla trött och hängig.. Va nära på att somna på en av de 3 lektionerna vi såg film på idag. Hahaha, 3 av 5 lektioner va det film som visades, hehe. Men ja, som sagt.. Jag är väldigt trött. Ska träna senare ikväll så får försöka tagga till till den. Och så kom jag på att jag har missat att äta från min chokladkalender typ 4 gånger, tjohej! Här ska det tjockas sen :D
Amanda

Haha viola, jag öppna lucka 8 i min i dag! :o hehe ;)

2010-12-14 @ 19:24:31
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: