he can't see the sun


random fula bilder, fotade med pappas AF-S Nikkor 70-300mm på julafton.. (:

Hade en trevlig dag i stan igår med tjejerna
. Det va dock kaos, helt fullt med människor! Man blir helt trött, orkar inte stå i de där köerna, så jag köpte inget.. Ska beställa hem från Nellys mellandagsrea istället, mycket skönare från internet. Vi åt iallafall på Mucho som är bästa taco/nacho stället.

Idag har jag inte bestämt nåt jag ska göra, har smsat Maysen men hon svarar inte.. Måste ta tag i att fota mina julklappar! Och grattis pappa på födelsedagen! :D ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: