2010



Fick pengar till min kamera :D


åkte skidor i Edsbyn...


köpte min efterlängtade kamera, ångrar nu att jag inet väntade lite och köpte nån bättre..


tog allmänt snygga egobilder, eheheeee..


fotorunda på Söder & i gamla stan med pappa


köpte photoshop! :D


Drog till Paris och tursistade mig (;



SKOLAVSLUTNING!


åkte till mitt landställe med Maya, fett mys!


åkte med familjen till Vindö med båten och hälsade på några vänner.


va på massa olika fotbollscuper.



bilade till England


Maya la upp fula gammla bilder på mig...


Oskar Linnros konsert på Berns, årets höjdpunkt!



snön kom, jag bakade pepparkakor med mormor och sen va det julafton!

Hanna

Härliga bilder :)

2011-01-07 @ 18:34:53
URL: http://noproblemos.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: