You don't know what the future holds.


Julmarkand i centrum idag, mysigt. Fick 2 julklappar köpta faktiskt, inte dåligt :) Det luktar gudomligt här i huset nu, mamma gör crème brûlée som vi ska äta till efterätt ikväll. Malin & Emma kommer på middag!

Tycker ni inte att bilderna ovan är typ de finaste jag har tagit? ;o
Tessie !

Hej Viola =)

Du tar så sjukt snygga bilder , dom där tex var jätte fina !

Jag har en fråga om din design...

det där du gjort med snön vid headern ... hur har du gjort det ?

Vill lära mig mer om design men vet inte riktigt vem jag ska fråga och du gör det väldigt bra =)

kraam kraam <33

2010-12-12 @ 20:07:40
URL: http://photosbytess.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: