20 februari - bildlöst


Hello bloggen!
Min lördag började med fys. Jag ska snart åka till kista med tjejerna och se på bio och sedan ska de med hem till mig och sova över. Nice nice. To night's gonna be a goooood night!

Förslåt för skittråkig inlägg, men det kommer. Just nu har jag lite brottom.
Puss ♥

Rita

Ja, verkligen! :D Vilken bio ska ni se? :) Brukar också shoppa/se på bio i Kista ^^ Bor du nära?



Inte varit så insatt i Let´s dance tyvärr så vet inte vem jag ska heja på :P



Rösta gärna på mig i min kompis fototävling, länk finns i inlägget du kommenterade :) Vore jättegulligt! ♥

2010-02-20 @ 14:51:37
URL: http://ritas.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: