bildbomb från no:n


Hej bloggen! :D
Är hemma från skolan nu. Känner mig fortfarande lite hängig så det blir ingen träning för mig idag. Tråkigt, men jag behöver vila ut så att jag bli frisk. Vi var inte alls många i skolan idag heller. Det är jätte många som är sjuka... Här är lite bilder från en skit rolig NO lektion idag iallafall, vi fick göra egen läsk ;)

OBS! Bilderna är tagna med mobilen.




min goa ;)


Är det bara jag som tycker de ser sjukt goda ut? De var goda också. Speciellt min ;p Allt man gjorde va att ta lite vatten, citronsyra, socker, karamellfärg och bikarbonat. Bus enkelt! :D Det är så mycket roligare att göra sånt här på NO:n än att jobba med magnetism som vi gjorde förra terminen...

Lilla Mirre

SV: okej, det tycker jag oxå xD

fett gott med egengjord läsk :D

2010-02-18 @ 15:44:05
URL: http://lillamirre.blogg.se/
Rita

Åh, vad spännande att göra egen läsk på NO:n! :D Det ska jag föreslå för min NO-lärare ;)



Gud så fin blogg du har! Älskar fotona på din header, o snygg t-shirt med nitar du har där :)

2010-02-18 @ 20:43:28
URL: http://ritas.blogg.se/
Leia ♥

Hoppas du känner dig bättre snart! :)

2010-02-19 @ 13:52:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: