hmmmhhmm...





Hade ni en bra allahjärtansdag igår? :)
Det hade jag, det var faktiskt roligare att åka på "släktkalas" än vad jag hade trott. Det blev riktigt god mat och efterrätt, så det var ett plus också. Haha. ;)

Vet ni?
Jag har varit duktigt idag. Jag gick faktiskt ut och fotade en liten sväng och fotade dagens outfit och lite egobilder med stativ. Egobilderna blev faktiskt rätt bra! Inte outfit bilderna dock. De blev hemska men ni får se dem ändå. Igentligen skulle jag vilja gå ut och fota min outfit men då måsta jag ha någon som fotar mig... Och det har jag inte. Men någon gång ska jag faktiskt ta och göra det!

Rubriken... Ja. Jag kom inte på nån. Hehe.

Ciao ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: