nyanser




Haha. Kände för att göra lite rolig redigering. Snyggt va? ;) hehe

Idag kom jag hem från skolan vid 3 ungefär.
Då satte jag mig och kollade på kameror i Svenskan. Det var nämligen en annons för Nikons nya kameror hos kameradoktorn. Skulle vilja åka dit och titta lite men det hinns inte med idag. Men till Media Markt ska jag idag, med pappa :)

Jag är sjukt sugen på pizza.
Men det får jag vänta med tills på lördag. Då ska Ida, Tora och Amanda sova här. Vi ska ha ett välidigt försenat födelsedagssovaöverparty (haha) för mig ;) Roligt värre!

Övrigt.
Jag är förkyld.
Jag har kännt mig lite febrig hela dagen.
Jag vill sova.
Jag vill köpa kameran ♥
Jag vill fota.

Kram ♥
Torishh Borishh <3

Nu får du inte bli sjuk tills på lördag ;D Sov dååå?? daaa :P <33 haha puss & kram <33

2010-02-17 @ 16:17:56
Jane

Jättefina bilder :)



Haha okej :) jag älskar det i alla fall haha :)

2010-02-18 @ 18:54:50
URL: http://jeino.blogg.se/
louice

Härliga bilder =)

2010-02-23 @ 09:58:01
URL: http://louicel.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: