övernattningfest








jag vet... Dålig skärpa på vissa bilder men så kan det bli ibland.

Vi började dagen med att se på Valentine's day (läs: som va riktigt bra enligt mig, rekomenderar!), sedan gick vi hem till mig och blåste upp madrasser och bäddade. Vi åt pizza till middag och frukter med kladdkakesmet till efterrätt, hur gott? SKIT gott! ;D Ni måste bara testa det någon gång. Vi tittade även på två filmer. The proposal och Titanic. Jag hade sätt båda redan men det skadar ju inte att se två så bra filmer en gång till ;) Vi somnade vid 2 tiden skulle jag tro.

Självklart öppnade jag paket också :)


Ett skit fint block från Amanda som man kan sätta in fina bilder i, tack så mycket! :D


Två body butter från Tora, Tack tack :D



Ett par björnborgtrosor och ett björnborglinne från Ida, tackar :D

Tack för en skit rolig kväll tjejer ;D ♥

---

Kom hem från en promenad med mamma och pappa för en stund sedan. Brr, va kallt!
R I T A ♥

Kul med övernattningsfest! :D Riktigt mysiga foton, ser ut som att ni hade det väldigt trevligt ^^ Vilket fint block och jag älskar The body shops produkter, de där krämerna är säkert SKITBRA! Och Björn Borg trosor e ju aldrig fel ;)

Kul att "Valentine's day" var så bra, kanske borde se den då? :D

Vart menar du att du brukar shoppa? :)



Kram, och rösta jättegärna på mig här: http://lisaavasjos.blogg.se/2010/february/finalisterna.html#comment (nummer 4). TACK :)

2010-02-21 @ 20:36:37
URL: http://ritas.blogg.se/
Jane

Vad roligt! :) gott med jordgubbar;)

2010-02-21 @ 21:30:33
URL: http://jeino.blogg.se/
Julia

Åh jag ska också vilja se på Valentine's day, den verkar jätte bra! :D Chokladdoppade jordgubbar <3

2010-02-24 @ 16:21:39
URL: http://hometome.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: