shoppingsugen




Oh yes!
Träning idag. Härligt härligt. På tal om härligt är det väldigt härlig väder ute idag. Det gillar vi! ;) Perfekt fotoväder om det hade varit lite löv på träden... Men icke. Det får vi ta en annan dag.

Kläderna som jag har beställt från H&M kom igår. Vi ska hämta de idag. Men när vet jag inte. :p Hoppas snart, för jag behöver nytt i garderoben. Imorgon ska jag åka och shoppa med Siri och Ida. Eller så ska jag åka med mamma om hon kunde för då kan jag möta upp henne i stan. Jag behöver gå in på Monki förstår ni. ;) Men jag har hittat ett skit snyggt halsband från Top shop för 50 kr som jag ska köpa imorgon om det finns kvar. Det var ett tag sedan jag såg det... :)

Kram kram kram ♥
Jane

Fina bilder!!



Jaha okej, vad tur du har :)

2010-02-11 @ 19:06:33
URL: http://jeino.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: