valentines day




Glad allahjärtansdag allihopa! ♥
Har er morgon börjat bra? Jag fick sova ut ordentligt. Vi kom nämligen hem vid 2 eller 3 igår. Det blev väldigt sent och alla somnade i soffan. Haha. Men det var väldigt roligt. :)

Idag ska jag, mamma och pappa på "släktkalas". Roligt roligt, nej, men man får väl stå ut, hehe. Jag har lust att gå och se Valentine's day men det hinns ju inte med. Det får bli en annan dag. ;)

Ha en super bra allahjärtansdag! ♥♥♥
Jane

Glad alla hjärtans dag :D

2010-02-14 @ 17:07:58
URL: http://jeino.blogg.se/
R I T A ♥

Kommenterar ett gammalt inlägg nu för vill helst inte att folk vet vart jag bor :P Men fotona är från i Vällingby, var där idag också :D Bor typ också en kvart från Vällingby :O Går i Trollboda, du då? :)

2010-02-21 @ 21:22:09
URL: http://ritas.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: