25 januari - födelsedag!




Resterödstrosor - svartvita och rödvita (inte med på bild) från mamma. Jätte sköna! :D


Grön mjukisdress från mamma och pappa. Fast jag ska nog byta till en knallrosa. xD Väldigt skön den här med.


TheSims 3 Destination Världen från mamma och pappa. Jag ska installera det snart! ;D


Presentkort - 200 kr från Linnea (syster). Det kommer användas! ;D



Pengar från mormor & morfar, moster med familj och farbror med familj. OCH...!

EN DEL AV PENGARNA TILL SYSTEMKAMERAN!!!
Wihooo! Nu har jag råd med den + försäkring och allt. Jag trodde först att jag hade lite kvar men jag tror faktiskt (om jag räknade rätt) att jag har tillräckligt nu! Jag är glad!

Nu var man trettonåring då... ;)

Det kommer mer uppdatering idag. Ha en jätte bar dag så länge och jag hoppas att mitt glada humör smittar av sig! ;D ♥

En stor puss på er söta läsare! ♥
Anonym

sv åh vad kul! :D grattis! haft en bra födelsedag alltså?kram

2010-01-25 @ 16:24:43
URL: http://famousgirlz.blogg.se/
Dilin

sv: grattis:)

2010-01-25 @ 16:44:13
URL: http://dtwiind.blogspot.com

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: