egengjorda converse




Gick in på converse hemsida och gjorde mina egna converse tidigare idag.
Vad tycker ni? Jag tycker de blev fett balla! Jag har ju redan ett par gråa men nu vill ha ett par med nån cool färg också. Jag funderar på hallonröda, knallblå (som de ovan) eller gröna. Så fint till våren! :)

Visst va det lite coolt att det står datumet jag är född också? Mohaha, skit kaxigt att gå runt med de där på stan. xD

Om ni fick välja exakt hur era converse skulle se ut, hur skulle de vara?

---

Jag är förkyld! Har gått runt och snorat hela dagen. Jag och mamma åkte till vällingby och bytte lite böcker. Vi skulle även byta min mjukisdress, men den knallrosa fanns inte i min storlek så jag behåller den gröna. Den är snygg den med. ;)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: