jeans shirt



Jeansskjorta är min systers men köpt på Monki, linnet och tightsen är från Gina och halsbandet är köpt på en marknad i stan.

Idag ska jag vara barnvakt.
Vid typ 6 tiden kommer hon jag ska ta hand om. Hon ska vara här till typ 11 så det blir ganska sent för mig idag. Jag ska stå skolpolis imorgon, medan resten av klassen får sovmorgon till halv 10. Great! Att det alltid ska bli så. :/

Men men. Imorgon är det träning, hur nu det ska gå i denna snöstorm... ;)

I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

tack så mkt :)

joorå allt e finfint :D

snygg jeansskjorta! :D

2010-01-27 @ 20:54:47
URL: http://vaniline.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: