motljus




Gillar ni bilderna?
I do! Jag var precis ute och fotade, det är sånt härligt väder idag. Snö och sol. Då blir det verkligen superfina bilder. Don't you think?

Det är fredag idag! Wohoo! Det betyder Let's dance och Ben&Jerrys. Och att jag får min månadspeng om 3 dagar vilket betyder att jag kan köpa min kamera! Jippieeee! ;D Jag längtar skit mycket. Jag har nästan bestämt att jag ska köpa det andra objektivet separat nu. Det känns bättre så. Då slösar jag inte pengar på något jag redan har... ;)

Imorgon ska jag se på fotboll. Laget ska nämligen på cup (som jag inte blev kallad till) så jag åker dit och tittar. Jag kommer ändå inte ha något annat för mig. ;) Den håller på hela da'n så vänta er inte för mycket uppdatering... Men jag ska försöka blogga innan jag åker iallafall. :D

Pusselipuss ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: