selma



bilden är tagen genom ett fönster, det är därför den ser lite skitig ut. ;)

Idag ska jag inte göra nånting...
Jag skulle åka och titta på cupen idag igen men mamma och pappa kunde inte skjutsa... De har iallafall gått vidare till semi så det är bra! :D

Tittade ni på Robinson igår?
Tyckte ni att det var rätt person som vann? Det tyckte inte jag! Sanna skulle vinna! Hon va coolast och bäst. ;)

Ska ni hitta på något roligt idag då? ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: