smått & gott - modekungen.se



Jag är nog bäst i världen på att göra collage!?
Nej, det här är ju katastrof! Jag är nog sämst i världen på det. Usch, fy och blää!

Det här är lite saker jag vill ha från Modekungen.se. Snyggt snyggt snyggt! Det är väldigt dyrt dock... Kan inte alla bra affärer ha kläder till ett bra pris? ;)

Nej, nu börjar Let's Dance! Ha en supermysig fredagskväll allihopa! ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: