strong colors.






Jag gillar de här bilder grymt mycket faktiskt.
Efter en del redigering dock. Innan var den väldigt mörk. Den blev dock gansak brusig efter redigeringen, men det gör inte så mycket tycker jag. :)

Kom hem från kolan för lite mer än en timme sedan. Jag är sjukt trött. Var det igår också. Det kan bero på att jag lägger mig vid halv 11 när jag ska upp vid 7. Och jag som behöver en del sömn också... Hehe. Jag ska nog inte sitta vid datan så länge till iallafall. Men jag kanske tar och spelar lite The sims. Jag har blivit helt beroende av det igen. Haha.

E M M A

SVAR: hon betalade 130 kr, men det kostar max 100 för enbart designen och nej, det står inte att jag har gjort den. ;)

2010-01-13 @ 16:44:55
URL: http://emmasfoto.com

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: