today






Idag...
Ska jag vara med Ellen. Först ska jag åka och titta på hennes och massa andra av mina kompisars innebandy match och sedan ska jag följa med henne hem en stund. Det kommer bli kuuuul! :D

Jag ska laga lunch till mig själv snart. Det får bli pasta och köttbullar. Det är typ det ända jag kan laga, hah. :P Jag behöver hemkunskap!

Anyway. Det kommer nog inte bli lika bra uppdatering idag. Men jag ska blogga så mycket som möjligt. ;)
moa

sv:Japp det har jag, ja älskar den. snabb och tar jättefina bilder. Det tar sig ett tag att lära sin den, men det är bara kul.



jättefin blogg !

2010-01-17 @ 18:04:33
URL: http://noorpaan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: