hej tisdag




Petter - Längesen

Tjohej! Skit väder idag, vad ska man hitta på då tro?
Ingenting vad jag vet än. Ikväll är det träning iallafall. Imorgon åker jag till landet med Maya, vi ska va där en natt eller nåt, mys! Det va jätte länge sen jag va där, det har inte blivit av på sista tiden, men det ska bli skönt att komma bort lite :)

Har en grej jag tänkter på, vill inte längre men jag vet att det inte går att ändra på...

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: