mot landet!





Imorgon,
åker jag somsagt till landet med Maya, vi har egen brygga så det blir nog mycket bad, dessutom är det en liten sjö så det är varmt också ;) Vi ska ut och springa imorgon kväll tillsammans, naaajs! Det ligger iallafall utanför Uppsala, för er som är intresserade, haha! :)

Ses snart igen hörrni :) Nu ska jag fortsätta titta på fotboll, (sista muniten typ?). Ha det najs! <3
viola

TACK! DET HAR DU OCKSÅ! Violor äger ju! :D

2010-07-07 @ 00:50:35
URL: http://vaajowla.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: