en gla' kotte



Vet ni hur nöjd jag är med den här bilden?
Tycker den blev fett bra, speciellt då jag va tvungen att använda manuell fokus för att det blåste så mycket :) Me likee!

Idag är Viola en gla' kotte.
Hon har haft ganska tråkigt egentligen för hon har bara suttigt vid datorn, men hon tycker det är väldigt skönt att ha lov. Och ikväll ska hon cykla till träningen med sina sina vänner. I helgen kommer Viola vara bortrest men det berättar hon mer om sen. Hejdå från Viola! :)
Emzo

svar: neeej, gammal bild :D

2010-06-10 @ 18:35:56
URL: http://crazymoments.blogg.se/
Amanda

Jätte fin bild Viola! Den tog du på skansen va? :DD <333

2010-06-10 @ 19:10:14
URL: http://tolvarochfotbollstokig.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: