everything seems so blue



oskarp bild. Tagen med pappas tunga tele.

Dålig uppdatering på bloggen nu,
men det är ju sommarlov! ;D Fast det är inte därför jag har bloggat dåligt, hade ont i magen igår, och idag har jag också haft det, men efter en iprem är magontet borta! ;)

Har match ikväll mot Sollentuna United, vinna vinna! Ska snart äta lunch och sen kanske jag tar bussen till vällingby för att köpa lite saker, vi får se. Ses senare ♥
Muw

Aaah, vet :D

2010-06-15 @ 13:43:15
URL: http://m

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: