onsdag 9 juni, nu har jag...









SOMMARLOV!!!
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS!
Ellerhur?! :D Har ni fått sommarlov? Om inte, när får ni? :)

Skolavslutningen var väldigt tevlig, men jag har inte riktigt fattat än att det är sommarlov... Har ingen riktig frihetskänsla på nåt sätt. Kan ju va för att jag har så mycket att göra på sommarlovet ;)

Anywaaay. Efter sermonin åkte jag och mina kompisar till Grönan och åkte lite grejer. Skit kul! Tack hörrni :) Imorgon ska jag sova länge. Vi hörs imorgon readers :)
Malinska

Kul, jag och några mina kompisar ska till grönan idag! :)

2010-06-10 @ 08:53:49
URL: http://malinska.blogg.se/
Emzo

Fan vad fin på sista bilden :D :D

2010-06-10 @ 12:23:01
URL: http://crazymoments.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: