örebro cupen


Som jag har berättat åker jag till Örebro imorgon.
Det är då en cup jag ska spela med fotbollslaget. Vi kommer åka vid 8.00 imorgon bitti så det blir att gå upp tidigt. Första matchen vi spelar är mot något Finskt lag, kul att man får möta andra länder :) Jag har hållt på och packa nu en stund, har bara lite kvar nu. Kommer tillbaka på söndag, så vi hörs då eller på måndag!

Puss & kram ♥
Elin

Oj, jag får kolla på det. Shortsen har jag klippt sönder men dom blev lite korta där bak, haha.



Lycka till i Örebro! hälsa alla där<333

2010-06-17 @ 21:54:29
URL: http://angelspic.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: