skänk till den fattige?



Jag köpte den nya chiktidningen igår.
Försöker att hitta någon fin billig bikini jag kan köpa, och en blommig midjekjol... Oooch kanske en blommig klänning också. Det finns bara ett problem. Jag har inga pengar!! Helt råpank är man... Man vill inte vara pank på sommaren, det är inte kul! Gaah, någon snäll person som kan skänka till den fattige?

Okej. Over to reality. Det är skit fint väder, jag är sjuk, jag ska rida idag. Vi får se om jag kan gå på träningen, mår inte särskillt bra nu. Och jag vill uuut, ut i det fina vädret! piss.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: