sunny day



gammal mobilbild.

Hellö blöggen!
Fett najsigt väder det är idag, shteeekhett! Jag orde igentligen inte sitta här inne känner jag... Men jag måste hitta skjuts till bollkallegrejen idag. Jag är inte på bästa humöret idag, väldigt trött och lite småsur. Fråga mig inte varför.
Dilin

svar: varsågod :)

2010-06-03 @ 14:26:02
URL: http://www.dtwiind.blogspot.com
kLaRaa

Viola!:D Jag skulle så gäärna vilja att du länkade min blogg! Snälla kan du inte göra det? Men du behöver inte om du inte orkar/vill/kan!

Hälsningar Klara;)

2010-06-03 @ 21:10:03
URL: http://konstiiig.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: