today




Min väldigt sköna och svala klädsel dårå.
Linne från Monki, linneshorts från VeroModa, skärp från Lindex gladiatorsandaler från SheStore, dödskallering från Glitter och stor guldig ring köpt i Paris.

Dagen började med att jag gick och klippte mig hos en ny frisör som har salong typ 200 meter ifrån mig, det blev riktigt bra men det känns så kort och ovant! Åkte till vällingby med Tora och Ida sen för att köpa present till Amanda, för efter drog vi till henne och firade hennes födelsedag som är imorgon. Trevligt Trevligt :) Har dock inte mått sådär jätte bra under dagen. Ska ta det lugnt imorgon bara, vi får hoppas att det blir bättre då :)
E M M A

SVAR: jag köpte allting för 4150 kr, :) Kolla fotokungen.se för mer priser. ;)



Ha en bra kväll!

2010-06-23 @ 22:13:03
URL: http://emmasfoto.com

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: