6 juni, Sveriges nationaldag




Fotboll, Fotboll, Fotboll.
Det var väl en ganska bra beskrivning av min dag? Spelade först match mot BP 98 1 som är grymt bra, vilket ledde till en förlust, men vi kämpade på bra som vanligt, i hettan! För visst har det varit varmt idag? Efter matchen åkte jag hem, duschade och åt och sen kom Ida och hämtade upp mig för jag skulle kolla på våran andra match, Ersan final. Och vet ni vad? VI VANN! Yey! :D Bästa laget ♥

Imorgon ska jag till skansen med klassen, och vet ni? Jag tar med kameran! Yeah ;) Det är fett najs att vi har skolavslutning på onsdag ju! Jag längtar! Men tyvärr.... så kommer jag nog inte kunna gå barbent, hhöhöhö, mitt sår på knät gick upp igen när jag ramlade idag på matchen, haha. Det ser förjävligt ut kan jag säga.

UPDATE: Haha, juste. Det är ju Sveriges Nationaldag idag, Grattis Sverige! ;)
linneaa :D

okej, vad gott :)

2010-06-06 @ 20:51:47
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Amanda

Nja vi är ju det bästa laget, men det är lugnt ni kan få andra platsen. ;) <333

2010-06-07 @ 16:07:23
URL: http://tolvarochfotbollstokig.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: