fotbollsmatch och snöskit




Färg eller svartvitt? Jag gillar nog den i färg mer :)

Det snöar!
Bajs. Det ska inte snöa i mars! Snön hade ju precis börjat smälta...

Över till något roligare.
Idag ska jag spela min första match utomhus för året... Öhm, bästa vädret för det. Eller inte. Men jag tror vi spelar ändå.

Igår var ju jag i stan med tönten Maya.
Vi gick runt på drottninggatan mest, sen tog vi en sväng till PK och bibloteksgatan också. Jag hittade bara 2 saker. Visar sen (:

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: