home




Hello buddies!
Nu var man hemma igen från en härlig skidresa i Edsbyn. Bilderna är även därifrån som ni kanske förstår. Det var så härligt ljus där en kväll :) Men men, skidor var det ja... I onsdags åkte vi till Järvsö och åkte lite, det var fler och bättre backar där, riktigt bra. Och igår var vi på kvällsåkning, mysigt.

Idag är det ju faktiskt fredag så det betyder ju att veckan är slut snart, så har ni haft en bra vecka? Jag vill inte att den här veckan ska ta slut! Jag vill inte börja skolan igen, usch!

Ha en bra fredagskväll! ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: