Idas blixtrande ögon





Nikon D3000.
Älskar bilderna, Idas ögon blixtrar så fint tack vare reflexskärmen, fast Ida har ju väldigt fin ögon också :) Snart ska jag ta och köpa mig en riktig reflexskärm, så det blir ännu bättre resultat.

Hemma från skolan nu dåra...
Franskan gick strålande, det gjorde därimot inte matten, fick hjärnsläpp på nåra divisionstal, blä. Hoppas det blev rätt tillslut iallafall. Sista lektionen hade vi NO, den var lite... Flummig? Jag har så sjuka personer i min klass alltså.. Haha.

Ikväll är det träning och imorgon ska jag till och shoppa + fika med Ida & Tora. Amanda, den skiten är i New York, hon åkte i lördags/söndags och kommer hem på lördag, saknar henne ♥
Amanda

Hahaha :) <333

2010-03-21 @ 21:06:23
URL: http://tolvarochfotbollstokig.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: