klumpiduns


Japp, idag har man varit med töntarn på bilden under då ;)
Lika kul som alltid. Vi tog en massa foton eftersom Amanda också har köpt en systemis, Canon EOS 450D.

Idag i skolan var man lika klumpig som alltid. Vi skulle springa en hinderbana och hålla händerna bakom ryggen och så snubblar jag och sträcker armen. Har skit ont nu, speciellt när jag lyfter upp den... Skit skit skit. Jag fick iallafall bra på matteprovet (y)

Igår hade jag världens sämsta dag. Först så blev ju min jacka snodd som ni vet, när jag kom hem fick jag ont i huvudet och när jag kom till ridningen så fick jag rida Musse igen. Ni vet han som har kanstat av mig 2 gånger på rak? Ja, precis. Jag satt på helspänn hela lektionen vilket inte gjorde saken bättre..!

Idag ska jag baka... :)
Igen. Haha. Imorgon har vi nämligen läseftermiddag i skolan så man får ta med sig fika. Vet inte riktigt vad jag ska baka bara... Kladdkaka (har vi i kylkåpet, kvar från förra gången men den blev misslyckad, inte så kladdig) eller chokladbollar? Hmm, det får jag ta och klura på.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: