photoshoot x2



Fotograf; Jag [varaviola.blogg.se] Modell; Såma Salih. Ass; Jenny B. Valdivia (som ni ser på bilden som jag tävlar med i inlägget under)

Hej bloggen! :)
Som jag sa igår var det en väldigt slapp dag i skolan idag. Min jacka bev dock stulen på lunchen. Typiskt! Första gången man använder skinnjackan det här året... Jag fattar inte äns att nån vill ha den... Det är en H&M skinnjacka som kostar typ 500 kr liksom. Aja, jävla idioter som har snott den iallafall... Blä på dem!

Efter skolan hände det roligare saker. Jag gick hem, utan jacka för att hämta min kamera, sedan mötte jag Såma & Jenny vid en park och fotade de i typ 1 tim. Det blev riktigt bra bilder.

Nu ska jag snart iväg på ridning. Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, okej? :)
T O W E

Jättefin bild! :)

2010-03-24 @ 18:15:28
URL: http://klockrent.webblogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: