Såma and Jenny




Fotograf; Jag [varaviola.blogg.se] Modeller; Såma Salih och Jenny B. Valdivia

Sovaaaaaa!
En jätte slapp dag i skolan gör att man blir trött och sömnig. Vi har läst och fikat i 2 timmar efter lunch. Jag som trodde vi skulle ha muntligt engelska förhör idag, haha. Jag hade faktiskt lust att ha det idag, kände mig redo ;)

Jag började på fjärde boken i Twilight serien idag, Så länge vi båda andas, över 500 sidor lång. Är det bara jag som inte orkar läsa så långa böcker? Men de är så bra så man Måste läsa dem. Jag längtar så in i bänken mycket tills Eclipse kommer på bio i juni. Fast jag tycker trailern va riktigt mesig...

Ingen träning idag vilket betyder slapp. Sitta framför tv och dator hela kvällen, hahaha. Väldigt bra Viola, väldigt.
pruuuuuuuuuuuuuuuuuuuv

älgeblä är ikke svårt om man e fröm denmark söm fisken i hansken.men passa dig från att kasta höns i hönshus för då blir de ett jävla liv!

2012-03-16 @ 20:47:52

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: