körsbären




Jag är inte helt nöjd med bilderna, dålig skärpa.. speciellt på översta...

Idag har jag varit med körsbären.
Vi tattade på New moon och åt gottis. Men jag har varit skit trött hela dagen så de fick gå hem rätt tidigt. Jag behöver verkligen sova ut! Jag ska inte göra så mycket mer idag än att se på Desperate Housewives, favorit programet! ;D

Jag behövde inte rida Musse igår! Fick rida Emma istället, och det gick rätt bra faktiskt. Jag var lite hård i handen bara som jag alltid är, och på Emma ska man vara mjuuuk, hehe.

Puss & kram ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: