vårelivår


Tänkte tipsa om en bra låt, väldigt härlig och... Vårig! Allt är vårigt för mig just nu, det kan bero på att jag längtar så in i bänken mycket till våren! Oohh, vad jag läntar!



Känner ni igen den?
Det kan vara för att den är med i The Hills, ett av mina favvoprogram, eller det var. Nu när bästa Lauren har slutat är det inte lika kul längre, och den där bitchen har kommit in, blä, gillar verkligen inte henne.

Är det någon mer än jag som följde/följer The Hills slaviskt?

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: