hello you


Dags att börja blogga nu igen Viola!
Jag har inte bloggat sen i onsdags så det är på tiden. Men helt ärligt så har det varit ganska skönt :) Har haft tid att vara med kompisar, och skitigt i datorn. Inte likt mig...

Vad har jag gjort de här dagarna jag har varit borta då?
Jo, i torsdags hade jag redovisning med arbetet om glassar som jag och Tora har hållt på med. Det gick bra, förutom att folk ska börja klaga på att de fick för lite glass... Satt hela dagen och lyssnade på andras redovisningar, rätt trist. Efter skolan cyklade jag och Saga och tittade på lagets match. Vinst! :D Fick dock ont i magen under matchen så jag cyklade hem med Saga under smärta, hahahaha! Det blev bättre framåt kvällen när jag såg på semin av Melodifestivalen, bajs att Anna inte gick vidare. Skam.

Igår fortsatte redovisningarna. Fick hem 6:ans sista engelska diagnos, jävla klantarsel man är och missar hela sista sidan! Fick 8 fel, fast skulle bara fått 2 annars. Bajs bajs bajs! Efter skolan följde Tora, Ida och Amanda med mig hem, Amanda och Tora sov över här också. Väldigt trevligt. Bakade cupcakes gjorde vi också, fast vi hann inte smaka dem, haha!



Idag har jag varit i den stora staden med Maya. Trevligt. Fast jag va fett trött så Maya hade säkert inte så kul, hehehe. Fick med mig morsdagspresent och en annan sak hem, visar senare.
Maya

vad snackar du om? Klart jag hade kul! Du är ju helt störd och sånt tycker jag e kul x) <333

2010-05-30 @ 23:15:33
URL: http://levasommysan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: