förgetmigej?





Nytagna bilder. Vilken tycker ni är finast? :)
Jag tycker nog den första, det är sånt perfekt ljus i den :)

Tjudeluu!
Det blev inte så bra uppdatering igår, det hann jag inte med. Spelade match vid 3 tiden mot Sollentuna IF, vinst med 3-1! :D Jag fick spela libro för första gången och det gick faktiskt riktigt bra tycker jag. Förutom att deras mål va mitt fel... Jaja, tycker annars att jag kämpade på bra och så :) Synd att jag inte kan gå på måndagsträningarna längre, de är samtidigt som min ridning. Men idag ska jag inte på ridningen heller, vi har avslutningsdisco (?!) med klassen och paralellklasserna. Discon är inte riktigt min grej egentligen... Men det är ju avslutning med klassen.

Imorgon har jag sovmorgon till halv 10! Oh yes!
Jag kommer typ bara ha 3 lektioner, varav en är sista lektionen med bästa idrottsläraren Rikard. Buhuu!

Nu ska jag plugga franska :o Ciaaooo!
Emelie:)

Jag finns en person som har en jätte fin blogg och tar jätte fina bilder.

Hon heter Viola och hennes blogg heter varaviola.blogg.se



ps. Din blogg äger. ds.

2010-05-31 @ 16:17:40
URL: http://emele.blogg.se/
elin

sv: ja jag låg fyra i förrgår och igår för att jag hade fått så många kommentarer på mina inlägg :) MEn nu har jag halkat ner igen för nu har det blivit lite lugnare igen :)

2010-05-31 @ 16:56:01
URL: http://nevnarien.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: