fotbollskor


Hemkommen från Bromma där jag och mamma va och tittade på fotbollskor, och även köpte ett par! Yes, äntligen! Skit sköna är dem iallafall. Vi fick också 200 :- rabatt för att vi lämnade in våra gamla fotbollskor, de går till barn i Syd Afrika så det är ju bra. Sen så tävlar vi om att få åka med dit och lämna skorna också, fett kul det skulle va. Och vi har 3 chanser eftersom vi lämnade in 3 par skor, så det är ännu mer najs :D

Nu hade jag tänkt att jag skulle baka kladdkaka, höhö. Är fett sugen på det, men måsta gå lite i mina skor också ;) Bloggar mer sen :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: