Greenie




Vilket härligt väder det har varit idag!
Nu börjar det dock bli lite kyligare i vinden... Jag har varit hemma själv idag, resten av familjen är på Disco SM som Linnea tävlar i. Skulle igentligen vilja åka dit och titta. Fats det är ju härligt att va ute också. Jag har låtit dörren stå öppen hela dagen nästan, så katterna har kunnat springa in och ut. Big step där! ;)

Imorgon blir det grönan, yeeeeeey!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: