helt freakin' amazing




Shit shit shiiiieeet! Det är ju helt otroligt! Sjukt! Jag måste verkligen lära mig photoshop bättre. Även fast jag inte har ett som är lika svårt som det här, så kan jag ju börja med mitt, hehe. Fast jag funderar på att ladda ner testverationen till det här, nya Cs5. Det där med hästen är ju heeeelt sjuuuuuuukt!

Titta på det! Snälla, ge det en chans även fast ni kanske inte fattar nånting, det är helt.... Ja, AMAZING!
Muw

Herregud, sådär vill jag också göra!

2010-05-07 @ 16:17:18
URL: http://muwisthebest.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: