hos tönten med nörden


Sitter hemma hos Ida nu. Har varit i stan idag och jobbat med specialarbetet. Vi gick till Ben&Jerry glassbaren och åt lite, sen åt vi en sjuukt god lunch på Wayne's, jag och Tora tog Ceasarsallad för 80 kr, hoppsan. Men den va nyttig iallafall ;) Vid 1 ungefär åkte vi tillbax hit igen och nu har vi kommit en bit på arbetet faktiskt, känns bra! :) Imorgon är sista dan som vi håller på med det här så då får vi jobba hårt!! På torsdag och fredag ska alla redovisa. Man ska och prata för klassen i minst 30 minuter om man är 2, jippie! Blö, inte min starka sida...

Bilder från dagen kommer när jag har kommit hem, ses :) ♥


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: