match idag




Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen! ;)
Ikväll ska jag spela match mot Bollstanäs, våra fiender, haha skojja. Men de är bra så vi måste slå dem! Lovar ni att hålla tummarna för oss? :)

Idag är det FREEEEEEDAAAAAAAAAAAG! Jehooo o o o :D
Och jag är lite hyper, eller jag blev det nu typ, kan bero på att jag är nervös för ikväll men jaja. Och vet ni? På torsdag åker jag till PARIS!!! :D Ahh, längtar! Det ska shoppas fett mycket! Och igår bokade mamma hotell i London till oss, på sommarlovet. 2 dagar i London och 1 vecka ute på landet någon stans i England med kusinerna :) Fast jag ser mest fram emot London, älskar den staden! Lite dåligt att vi ska bila genom Holland bara. Holland lixom... Jajajaja, puss ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: